juliajohansson

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Onsdag och fortfarande sjuk..

Av julia Johansson - 22 februari 2012 10:58

Hejsan allihopa <3 

Jag har inte bloggat på att tag, men jag är 

fortfarande sjuk och har feber, igårnatt hade jag 40 

graders feber och det va skit jobbigt. 

Ni kan ju gärna checka in på min förra blogg, jag kmr

ha kvar den och skriva på den ibland  

Azzå jag har så fett booring! Vad ska man göra då,

Jag vet!!! Jag ska hämta en glass

för min hals  

Men nu ska jag gå till fryseen ^^

Puss och kram/ Julle >8D

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia Johansson - 12 maj 2012 18:12

Hej!   Det va ju typ 100000 år sen jag bloggade... Heh..men iallafall jag ska försöka blogga mer för att alla klagara på att jag inte bloggar så mkt   Men det får dem stå ut med. Jag försöker göra ett videoinlägg men det går inte så...

Av julia Johansson - 11 april 2012 15:11

   Hejsan     Hej allihopa! Nu har jag kommit hem från  gran canaria! Det va jätte skönt... Men sry jag glömde kameran...oooopssi! Haha, men jaja.. Jag kan hitta en bild på hotellet.. kmr snart: Här är ett från baksidan där poole...

Av julia Johansson - 29 mars 2012 16:32

- Hejsansvejsan -   Hej, har bara inte orkat blogga på länge... Men nu gör jag det!  Men iallafall..Imorron sticker vi till   Kanarieöarna  Ska bli så skönt och bara sola och bada! Men ni mst bara checka: NellieBerntsson.Se Hon är s...

Av julia Johansson - 16 mars 2012 14:49


- Hejsansvejsan - Skulle bara säga att jag hittade nårra snygga converse på google här kmr dem! Så najjsiga! Men jaa idag skulle jag igentligen varit med Mickan men jag skulle visst på fest  Men aja nu e det ju fredag och det e ju ...

Av julia Johansson - 8 mars 2012 09:01

  * Hejsan * Sorry för bloggandet.. Vi har varit lite upptagna för vi bokade en resa till kanarieöarna :D Vi åker 30 mars <3 mamma fyller år 4 april so vi är där på hennes  födelsedag   Vi ska ha det så skönt! Glass varje daaag! ^^  Men n...

Presentation


Hej! Jag är en 12 årig tjej som gillar att rida!
Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards